Jedan od osnovnih ciljeva današnjih arhiva je prilagoditi svoje poslovanje novim trendovima i željama informacijskog društva.
Pojam informacijskog društva može se razumjeti kao sinonim za nove informacijske i komunikacijske tehnologije kao i naziv za informatički obrazovano savremeno društvo.
Razvoj informacijsko-komunikacijske tehnologije i njezina implementacija u sve sfere društva je danas neophodna. Tu činjenicu dokazuju i dosadašnji planovi i strategije Evropske unije poput Lisabonske strategije, Naime, Evropsko vijeće je na sastanku održanom u martu 2000. godine u Lisabonu usvojilo skup strategija koja se sastoji od sedam ciljeva a jedan od tih ciljeva je efikasnije korištenje novih informacijskih tehnologija.
Arhiv Federacije nastoji da prati savremene trendove te je tim povodom u prostorijama Federalne uprave za geodetske i imovinsko pravne poslove je održan sastanak između predstavnika Uprave i Arhiva Federacije BiH, razgovaralo se o saradnji dvaju institucija sa akcentom na razmjeni iskustava digitalizacije arhiva.
Na sastanku je upriličeno i zvanično potpisivanje Ugovora o reguliranju načina isporuke i uvjeta korištenja izvornog koda softvera za digitalni arhiv.
Temeljem ranijih razgovora ovih dvaju institucija a potom i Odluke Vlade Federacije BiH o ustupanju prava korištenja izvornog koda softvera za digitalni arhiv, pripremljen je i potpisan Ugovor o preuzimanju softverske aplikacije.
Ugovor su potpisali direktor Federalne uprave za geodetske i imovinsko-pravne poslove gosp. Željko Obradović i v.d direktor Arhiva Federacije Bosne i Hercegovine gosp. Hajrudin Ćuprija.
Naime, Federalna uprava za geodetske i imovinsko-pravne poslove je u saradnji sa CILAP projektom i Norveškom geodetskom upravom izradila softversku aplikaciju za digitalni arhiv a vrijednost istog je blizu 250 000 KM. Preuzimanjem ovog vrijednog softvera započeli smo novu eru u našoj instituciji prateći savremene tokove i tehnologiju te zvanično započeli digitalizaciju arhivske građe i umrežavanje sa svim registraturama koji su u našoj nadležnosti.